Blog

FAQ

Czy sprzedajecie stacjonarnie ? 

Na zakupy stacjonarne zapraszamy do siedziby naszej firmy w Skoczowie przy ulicy Bielskiej 36


Jakie są godziny otwarcia ?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 15 .


Jak zmierzyć rozmiar głowy ?

Rozmiar  nakrycia głowy to  obwód w centymetrach . Pomiaru należy dokonać metrem krawieckim lub sznurkiem w miejscu noszenia kapelusza, czapki , około 1 cm nad uchem . 

Pomiar zaokrąglić w górę do pełnego centymetra. 

Dla kapeluszy filcowych , mocno usztywnionych i posiadających wewnątrz potnik , produkowanych w pełnej rozmiarówce ( 54,55,56 etc. ) zalecamy rozważenie zakupu o 1 rozmiar większego i ewentualne  dopasowanie rozmiaru poprzez podkładkę pomiędzy potnik  a główkę kapelusza. Pozwala to podnieś komfort noszenia i w większości wypadków eliminuje konieczność zwrotu z tytułu  błędnie dobranego rozmiaru. 


Rozmiary nakryć głowy

Często jest tak  , że nie znamy odpowiedników rozmiarów  stosowanych w  różnych krajach .

Poniższa tabelka pozwoli rozwiać wszelkie wątpliwości  ze znalezieniem odpowiednika rozmiaru kapelusza czy czapki .

tabela rozmiarów nakryć głowy




W jakich godzinach można odebrać zamówienia złożone z opcją odbioru osobistego ?

Po odbiór zamówień zapraszamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 15.  Można umówić się telefonicznie dzwoniąc pod numer 515072565 . 

Czy mogę zamówić inny niż podany na sklepie rozmiar nakrycia głowy ?

Jeżeli tylko istnieje możliwość wykonania przez nas innego rozmiaru - postaramy się go wykonać. 

Technologia jest jednak różna w przypadku różnych nakryć głowy ( szyty , filcowy ,słomkowy) 

Szczegóły proszę zawsze uzgodnić telefonicznie przed złożeniem zamówienia. 

Dzwoniąc na numer 515072565 otrzymacie Państwo informację n.t. możliwości wykonania konkretnego modelu w Waszym rozmiarze.

Czy wysyłacie towar za pobraniem ?

Tak wysyłamy , korzystamy z  opcji DPD pobranie lub Kurier Inpost  pobranie. 


Ile czasu będę czekała /czekał na dostarczenie towaru ?

Większość  asortymentu mamy dostępne "od ręki"  i wysyłamy  w dniu złożenia zamówienia lub w dniu następnym.

Jeżeli kapelusz czy inne nakrycie głowy trzeba wykonać to termin realizacji  wynosi 2 tygodnie , ale zazwyczaj udaje nam się wcześniej zrealizować Wasze zamówienia.

Czy możliwa jest wymiana towaru na inny rozmiar / kolor  ?

Nie ma możliwości wymiany towaru . W sytuacji , kiedy zakupiony towar nie odpowiada Państwu  z jakiegokolwiek względu, należy dokonać zwrotu do nas (sposób zwrotu obojętny  ale nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem) Koszty zwrotu  ponosi kupujący .  Po otrzymaniu  przesyłki  środki  zostają  zwrócone zgodnie z wytycznymi prawa polskiego . Wszystkie te informacje znajdują się w regulaminie sklepu - paragraf 8 - prawo odstąpienia od umowy.

Regulamin sklepu




Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Pozwalają właścicielom serwisu na lepsze zrozumienie w jaki sposób użytkownicy korzystają z ich strony poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych użytkowania.

Marketingowe

Pozwalają na lepsze dopasowanie treści marketingowych jak rekomendacje, reklamy czy wyniki wyszukiwania zgodne z Twoimi preferencjami zakupowymi.